Kavin paikallisessa matkatoimitossa Simon assistentin kanssa. Han nahtavasti kysyi maarattya henkiloa nimelta, silla hanelle sanottiin, etta pitaa odottaa, kunnes tulee lounaalta. No mina taas avasin suuren suuni ja kysaisin, onko taalla ainoastaan yksi henkilo, joka palvelee ja toimistossa ei palvella asiakkaita, kun han on lounaalla. Lopulta meidat ohjattiin takahuoneeseen miesvirkailijan luokse, joka hoiti homman. Asiakaspalvelussa oli todella, todella paljon parantamisen varaa lahes kaikkialla. Jos odottaa kiltisti, mita sanovat niin saa kylla odotella melkoisen kauan aikaa.

Kavimme illallisella keskiviikkona ravintolassa, missa olemme aikaisemminkin kayneet ja olleet tyytyvaisia. Tuon keskiviikko illan jalkeen mieli kylla muuttui paikasta. Palvelu oli aika alakanttiin, ruoka ei ollut mitaa erikoista...lohi oli kuivaa...Maksettuamme pyysimme virallista kassakuittia, koska olivat antaneet meille ainoastaan kasin kirjoitetun kuitin. Sita pienta paperilappusta saimme odottaa ja odottaa, lopulta mina taas ryhdistaydyin ja menin alakertaan kuittia hakemaan. One minute, one minute vain hoettiin...olimme jo odotelleet puoli tuntia. Ei enaa odotusta, ei yhden kuitin tulostaminen pitaisi kestaa noin kauaa. Lopulta tulimme siihen johtopaatokseen, etta heilla oli varmaan tarkoitus pistaa tama maksu ohi kirjanpidon, jolloin veroa ei tarvitse maksaa. Tassa kiinanopit  olivat omiaan...: ). Kiinassa nimittain sai monen monta kertaa hieman kohottaa aantaa, jotta sai haluamaansa.

Voi tata laatikko- ja tavaramaaraa...mihin kaikki pistamme. No ainahan ne ovat kylla paikkansa loytaneet.